csütörtök, március 06, 2008

[Keresőoptimalizálás]

A legkevésbé sem a saját oldalunkra gondoltam (http://kmbk.extra.hu) mert ott tényleg nem a kinézet a fontos, (ezért is saját magam írtam és nem egy kiforrott portálrendszert használunk) hanem úgy éreztem, és nem most először hogy a "Vámházkörutas"-szintű reklámok oldalak hasznossága kicsit alul van értékelve.
Én is úgy gondolom hogy a keresőoptimalizálás fontos, de talán nem a legfontosabb egy oldal népszerűsítésében.
Sokkal nehezebb egy kereső dologaira figyelni, mint arra hogy 2-3 népszerű fórumba bedobom, ezáltal jön jónéhány látogató, és ha legközelebb is bedobom és ugyan azok aki először is megnézéték most is megnézik és új érdekes tartalmat találnak akkor legközelebb maguktól jönnek. töb ilyen webshop-ot ismerek amiket keresőből talán -és sajnos- meg sem lehet keresni.
Tudom hogy ez a "majdnem" fórum a keresőoptimalizálásról szól és nem az egyéb módszerekről ezért én kérek elnézést hogy kicsit félrevezettem a beszélgetést.
plazy

ui.: amikor még az volt a szempontom hogy népszerűsítsem az oldalaimat akkor nem egyeszer kértem tanácsot JJ-től amit most is köszönök neki!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20080306042140-0500@webni.innen.hu