szombat, március 15, 2008

[Domainnév] lemásolta az oldalam

Szerintetek mi a teendő akkor, ha valaki lemásolta az oldalam? Egy az egyben, ugyanaz a dizájn, meg a szöveg is. Persze kibővítette további dolgokkal, de a teljes szöveget, meg dizájnot lemásolta. A bibí az, hogy az én oldalami ingyenes tárhelyen van, valami.extra.hu Ő viszont megvette a domaint, valami.hu-t Én első helyen vagyok az oldalammal, ő 2 napja regisztrálta a domaint, és már most a második helyen van. Van valami hivatalos módja, hogy ezt jelentsem pl a google-nak? Vagy van valami nem hivatalos módja, hogyan tegyem tönkre a honlapját? :D Mert nagyon ideges lettem, én dolgoztam vele, az első helyen vagyok, és lemásolta az oldalam.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Domainn_c3_a9v#msg20080315042423-0400@webni.innen.hu