szombat, május 15, 2010

[AdSense Fórum] Adsense fiók letiltása

Nos, én is nemrég reggeltem, és egy hónapot vártam mire küldtek választ, h még nincs kész az oldal, és nem tudják elfogadni, aztán két nap múlva megint beajánlottam egy kis változtatással, de azt sem fogadták, el. Aztán megint változtattam egy keveset, és akkor már elfogadták. Szerintem ez emberi tényező, hogy ki fogadja el, és ki szőrözik.
Ha egy domain-ről letiltják a reklámokat, akkor másikkal kell próbálkozni szerintem.
És az, h valaki rákattint a saját hirdetésére nagy ritkán, még nem jelentene kitiltást, max. nem fizetnek a kattintásért. Nyilvános helyekről amúgy sem lenne szabad bejelentkezni, legalábbis valami ilyesmi van a szabályzatban.
Szerintem más dolgok vannak a háttérben, amiért letiltották az oldalaidról a hirdetéseket. Ha le is tiltják, akkor kellene küldeniük valami formális magyarázatot.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20100515181902-0400@webni.innen.hu