péntek, május 07, 2010

[AdSense Fórum] Adsense fiók letiltása

Sziasztok!
Van valami ötletetek a bajom megoldására? A következőképpen jártam. 4-5 honlapom volt, melyeken meg is jelentek a hirdetések és működött is minden. Egyik alkalommal hibát követtem el. A mhelyemről töltöttem fel a frissített egyik oldalamat, majd megnéztem és megmutattam a kolléganőmnek. Engem pedig kihívtak az irodából. Közben a kolléganőm a lapomon meglátott valami számára érdekes reklámot és rákattintott. Azonnyomban minden eltűnt valamenyi oldalamról. Azonnal írtam a Google-nak; se kép, se hang.
Többször megpróbáltam új névvel beregizni, minden más volt, már a gépem is kicseréltem azóta, más az internetszolgáltatóm is (na nem emiatt) és próbálkoztam újra.
Bármilyen vadi új oldalt teszek fel, ami működik és jó, azt a választ kapom, hogy köszönik az érdeklődést, de az oldalam nem működik (ami nem igaz!)

Mit tehetk még????
S.O.S
Anita

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20100507030830-0400@webni.innen.hu