péntek, április 17, 2009

[Silihost] (edit)

--removed:
-
-
-From unknown Tue Nov 27 02:57:44 -0500 2007
-From:
-Date: Tue, 27 Nov 2007 02:57:44 -0500
-Subject:
-Message-ID: <20071127025744-0500@webni.innen.hu>
-
-Ez milyen reléám itt kéremszépen??? ennél az oldalnál nem vagyok én ehhez hozzászokva!
-
-From OldalGazda Tue Nov 27 03:17:46 -0500 2007
-From: OldalGazda
-Date: Tue, 27 Nov 2007 03:17:46 -0500
-Subject: RE:
-Message-ID: <20071127031746-0500@webni.innen.hu>
-In-Reply-To: <20071127025744-0500@webni.innen.hu>
-
-Nyugi, nincs itt szó semmilyen reklámról, egyszerűen csak elkezdtem szétszortírozni az idők során a [Fizetős web tárhely] oldalon összegyűlt rengeteg hozzászólást, véleményt, tapasztalatot az egyes tárhelyszolgáltatók szerint, hátha így áttekinthetőbb lesz az oldal.

??changed:
-Subject: Silihost és Netkert azonos!
Subject: *****

??changed:
-A silihost és a netkert azonos cég, azonos gépekkel, viszont különféle árakon! Amúgy a silihost marketingterve a hatalmas hazudozáson alapul.
*****

??changed:
-Szisztok! Én is megosztanám néhány személyes tapasztalatomat. Amig náluk tároltam a honlapomat minden egyes nap voltak műszaki hibák. Néha pár másodpercesek, néha negyed vagy fél órásak. Az ember havonta kapott egy-egy hírlevelet, hogy a szuperszámítógépen kicserélnek, karbantartanak valamit, vagy épp fejlesztenek és addig nem jönnek majd be a weblapok. Ezek a javítások és fejlesztések általában délután 6-8-ig esnek meg valamikor, amikor elég sokan nézik az ember honlapját, és ez elég bosszantó. Van egy webstatisztikám, külön aloldalon nézhető meg, ami elég gyakran nem jött be. A Silihostnál azt mondták rosszul tett fel valamit a webmesterem és leáll, amikor "ráfut" a szerverük. Elég az hozzá, hogy elhoztam a honlapomat és mikor új tárhelyet kerestem magam is tapasztaltam, hogy azonos az olcsóbb netkerttel - ami szerintem az ügyfelek átverése, de mindegy. A webmesterem aki egy profi szakember támogatta is a váltást, mivel szerinte finoman szólva nem olyan jó a Silihost, mint amilyennek hirdetik. Ugyanúgy azt emlegette a webmesterem, hogy az adatbázisuk katasztrófa, mint ahogy itt is írta már előttem szóló. Váltottunk egy másik szolgáltatóra és ott fél év alatt egyetlen egyszer volt hajnali ötkör egy 10 perces időszak amikor nem jött be a honlap. Ugyanaz a statisztika, ugyanazokkal a beállításokkal tökéletesen működik nálik és mindig gond nélkül bejön. Nincsenek napi gondok, és nem kapok hírleveleket arról, hogy estefelé nem fog bejönni a weblapom ezért vagy azért. Az új tárhelyszolgáltatónál az admint én is könnyen és biztosan tudom kezelni, az ügyfélszolgálatuk elsőrendű. Ráadásul olcsóbb és több saját emailt használhatok. Ami viszont számomra újdonság volt, hogy az új helyen szempillantás töredéke alatt bejön a honlapom ugyanazzal az internetsebeséggel, míg a Silihostnál várhattam 5-10 másodpercet. A Silihostnak jó a marketingje, példás az ügyfélszolgálata, de a szolgáltatása botrányos. Főleg azon embereknek tudják eladni magukat akik nemigen értenek a honlapkészítéshez, az adminfelülethez és minőséget remélnek a szuperszámítógép szó hallatán. Aki viszont tényleg minőséget akar az nem Silihostot vagy Netkertet választ, mert sok probléma van ott, sokmindent agyonbonyolítanak és máshol biztonságosabban bejön a honlap.
Szisztok! ***** Az ember havonta kapott egy-egy hírlevelet, hogy a szuperszámítógépen kicserélnek, karbantartanak valamit, vagy épp fejlesztenek és addig nem jönnek majd be a weblapok. Ezek a javítások és fejlesztések általában délután 6-8-ig esnek meg valamikor, amikor elég sokan nézik az ember honlapját, és ez elég bosszantó. Van egy webstatisztikám, külön aloldalon nézhető meg, ami elég gyakran nem jött be. A Silihostnál azt mondták rosszul tett fel valamit a webmesterem és leáll, amikor "ráfut" a szerverük. Elég az hozzá, hogy elhoztam a honlapomat és mikor új tárhelyet kerestem magam is tapasztaltam, hogy azonos az olcsóbb netkerttel - ami szerintem az ügyfelek átverése, de mindegy. A webmesterem aki egy profi szakember támogatta is a váltást, mivel szerinte finoman szólva nem olyan jó a Silihost, mint amilyennek hirdetik. Ugyanúgy azt emlegette a webmesterem, hogy az adatbázisuk katasztrófa, mint ahogy itt is írta már előttem szóló. Váltottunk egy másik szolgáltatóra és ott fél év alatt egyetlen egyszer volt hajnali ötkör egy 10 perces időszak amikor nem jött be a honlap. Ugyanaz a statisztika, ugyanazokkal a beállításokkal tökéletesen működik nálik és mindig gond nélkül bejön. Nincsenek napi gondok, és nem kapok hírleveleket arról, hogy estefelé nem fog bejönni a weblapom ezért vagy azért. Az új tárhelyszolgáltatónál az admint én is könnyen és biztosan tudom kezelni, az ügyfélszolgálatuk elsőrendű. Ráadásul olcsóbb és több saját emailt használhatok. Ami viszont számomra újdonság volt, hogy az új helyen szempillantás töredéke alatt bejön a honlapom ugyanazzal az internetsebeséggel, míg a Silihostnál várhattam 5-10 másodpercet. A Silihostnak jó a marketingje, példás az ügyfélszolgálata, de a szolgáltatása botrányos. Főleg azon embereknek tudják eladni magukat akik nemigen értenek a honlapkészítéshez, az adminfelülethez és minőséget remélnek a szuperszámítógép szó hallatán. Aki viszont tényleg minőséget akar az nem Silihostot vagy Netkertet választ, mert sok probléma van ott, sokmindent agyonbonyolítanak és máshol biztonságosabban bejön a honlap.

??changed:
-Megrendeltem egy domain nevet. Erre visszaírtak, hogy beadják ugyan, de lehet, hogy visszadobják a bank végződés miatt, merthogy pü-i szolgáltatás. Erre írtam nekik, hogy pölö a spermabank sem pü-i szolgáltatás. Befizettem, beadták, később hiánypótlás, abban leírtam, hogy nem pü-i szolgáltatás, példákkal fűszerezve. No a lényeg, hogy a teljes szolgáltatás 1,5 hónap után indult el, persze az éves tárhelydíj a megrendelés napjától ketyegett.
*****

??changed:
-Csatlakozom az előttem szólókhoz. A lehető legkellemetlenebb időpontokban válik elérhetetlenné a náluk hosztolt weboldalam. Egyszer hétfőn délelőtt történt... Pár napja ráakasztottam egy külső availability monitort, ami három független helyről pingel, azóta látom, hogy az utóbbi 4 napban 6,5 óra kiesés volt. Ha ezt ad-hoc felszoroznám évesre: 593 óra kiesés = 92,3% rendelkezésre állás lenne, szemben az általuk vállalt 99,5% rendelkezésre állás = 44 óra értékkel. Persze négy napból nem lehet átlagot vonni, de én voltam barom, hogy eddig nem mértem... Az még végképp nem érdekel, hogy épp mit kell fúrni-faragni a gépükön, épp mitől döglik meg. Vegyenek még egyet hotspare-nek. Az én felfogásom szerint a karbantartás is beleszámít a rendelkezésre állás állásidejébe.
*****


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Silihost#msg20090417085808-0400@webni.innen.hu