vasárnap, február 24, 2008

[Te mennyit keresel?] ingyenjatekok.hu

Nos hölgyeim és uraim!
Annyi szó esett már itt az etargetről, gondoltam én is kipróbálom. Ugyanazon a lapomon, ahol az adsense nagyon jól teljesített, egy hétre kiraktam az etargetet. Az adsensevel azonos formátumokat, színeket alkalmaztam. Az eredmény? Egyszerűen siralmas. Gyakorlatilag az oldal témájához kapcsolódó hirdetés egyáltalán nem volt és ez önmagában aláásta az eredményességet. Elég sűrűn figyeltem a dolgok alakulását. Az egy hét alatt nem értem el 1%-os átkattintást sem. A kattintásonkénti összeg, amit kaptam 20-30 Ft között mozgott. Így egy hét alatt még 1000 Ft sem jött össze, adsense-vel naponta bőven összejön az 1000 Ft. Mivel a színek, formátumok nem változtak, így én kizárólag a kevés hirdetőre alapozom az eredménytelenséget. Talán majd egy év múlva újra kipróbálom az etargetet, addig pedig marad a jól bevált adsense. :)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20080225024001-0500@webni.innen.hu