péntek, február 22, 2008

[Ingyenes webtárhely] Érdekesség

Egy kis érdekességet osztanék meg a fórumozókkal, amennyiben érdekel valakit. Ingyenes webtárhelyről van szó. Tegnap hoztam létre az extra pont hu szolgáltatónál egy oldalt. Kitettem 2-3 oldalamra egy külső linket, valamint mystat-nál regisztráltam még, aztán beregisztráltam a webmaster tools-ban.
És láss csodát a google megindexelte 1 óra mulva az oldalt, az általam választott kulcsszóra 3. helyen volt :DD Nem tudom, más találkozott-e már ilyennel de számomra nagyon meglepő volt, persze örültem is neki.
A fizetős domain-emnél is 1-2 hét kellett mig megindexelte. Szóval nem mindig rossz az ingyenes tárhely :) Jelen esetemben bőven elég, amit az Internetre szándékoztam feltenni. Hozzáteszem, a kulcsszóra, ahol a harmadik helyen van, nem sok találat van még, mivel egy most induló dologról van szó, tehát pár hét mulva első leszek, ha picit még optimalizálom, szerintem. De nem is ez a lényeg, hanem a gyors megindexelés. Gondoltam, 2 hét mulva már láthatom is, erre 1 óra..

Üdv.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/IngyenesWebt_c3_a1rhely#msg20080222123455-0500@webni.innen.hu