Néhány reakció a fentebb elhangzottakra
- őszintén megvallva, én már kb. két éve csak diagnosztikai céllal figyelem a Page Rank értékeket, és kizárólag csak másokét (van-e vagy nincs = bünti vagy nem, ill. ha akarok egy linket elhelyez(tet)ni a kérdéses oldalon) a saját oldalaim, (és a nem "büntiben levő" ügyfeleim) PR-jeiről nem sok fogalmam van.
- mivel a PR számítás egyik alapelve, hogy egy weblap = egy szavazat, ezért létre lehet hozni egy sok oldalból álló, a webbel csak egy-két minimális linken át érintkező webhelyet, helyenként PR 2-es értékekel...
- gondolom, általában a nyitóoldalaitok PR értékeiről esett itt szó: nos ezt a nyitóoldalról kifelé mutató linkek száma, a webhely oldalainak megfelelő összelinkelése, illetve a webhely egészéről kifelé mutató linkek strukturálása is nagyon-nagyon befolyásolja.
- bár nem használok Google Toolbar-t (vannak jobb firefox add-onok is..), de az teljesen fix, hogy mi itt nem ugyanazokat a találati eredményket látjuk, mint pl. Németországban. (ez utóbbival kapcsolatban vannak friss tapasztalataim :) Ez ellen szerintem csak proxik védenek...
- az, hogy a joomla template keresőkifejezésre megjelennek a joomla templates kifejezést tartalmazó oldalak, az teljesen természetes, a Google egyfajta pszeudo-[Szótövezés]t alkalmaz az egynél több kulcscszóból álló keresőkifejezéseknél.
- a főoldalra mutató linkek igenis számítanak az alodalak esetén is, hiszen a főoldalról (jó esetben) mutatnak linkek az aloldalakra :)
Összefoglalásképp: nem a PR a fontos, hanem a látogatottság, illetve nem a linkek száma számít, hanem hogy mennyi PR-t adnak át: ez utóbbi meg a hivatkozó oldalon található linkek számától és a hivatkozó oldal PR értékétől függ...
--
forwarded from http://webni.innen.hu/PageRank#msg20070508173818-0400@webni.innen.hu