kedd, február 13, 2007

[www.webcimtar.com] Re: Ez nem semmi

Kedves hozzászóló!

Úgy döntöttem, mivel közvetve engem is érint a kritika, referálok a rossz szájízzel írt hozzászólásodhoz.

Mi az, amit koppintott? Linkgyűjtemény?
Ilyen elven az első weboldalt sem követhette volna az összes többi...

Nem kellene becsmérelni azokat a dolgokat, amelyekért keményen megdolgozott egy-egy illető. Hidd el, az hogy valaki kigondolja, hogy lesz egy linkgyűjteménye, nem arról szól, hogy lekoppintunk valamit. Kő keményen meg kell dolgozni vele, hiszen ez nem egy weboldal, hanem egy rendszer. Én magam is készítettem a társammal egy ilyen rendszert, nem kevés kitartás kell hozzá.

A másik, hogy egy rendszer kiépítésével nem ért véget a dolog, mi ketten vagyunk admin jogosultsággal, mégis alig győzzük, a külső szerkesztőkkel is sokat kell törődni.

Éppen ezért kérlek, ne becsméreld mások munkáját!

Valamint ezúton szeretnék nagyon sok sikert, és kitartást kívánni Patai Lászlónak, hiszen jómagam is ODP szerkesztő vagyok, és elkeserítő, ami az utóbbi időben zajlik annak "háza táján".

megjegyzés: Az ilyen font teljesen legálisan készíthető itt: http://googlefont.com/.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/WwwWebcimtarCom#msg20070213124721-0500@webni.innen.hu