vasárnap, február 18, 2007

[Tematikus katalógusok] Válaszok a legutóbbi felvetésekre

Előszöris örülök az aktivitásotoknak, jó látni, hogy hasznos az oldal számotokra. Mivel ezt az oldalt eredetileg nem abból a célból hoztam létre, hogy az olvasók fórum jelleggel vitassanak meg bizonyos kérdéseket, ezért valóban az oldal jelenlegi formájában nem a legjobban használható az ilyesmire. Mihelyst lenyelvizsgázok márciusban, neki fogok látni, hogy az elmúlt két év alatt az oldal látogatottsága miatt megváltozott igényeknek jobban meg tudjak felelni.

A két felvetésnek nyitottam két különböző oldalt, a releváns hozzászólások áthelyezésével:

* [Katalógusok szerkesztőinek elvárásai]: Majd én is fogok írni azokról az elvárásokról, melyek tapasztalataim szerint a legtöbb katalógus esetén jelentkeznek a katalógusok üzemeltetői felől, de én nem látom a másik oldalt, mert én csak bejegyezni szoktam linkeket, úgyhogy a Ti tapasztalatok nélkülözhetetlen ahhoz, hogy ez jó legyen.

* [Zárt fórum linkkatalógus-gazdáknak?]: Kedvesek vagytok, hogy gondoltatok rám, azonban egy darabig még biztos nem lesz hozzá időm, hogy egy új, zárt fórumot elindítsak, azonban minden tőlem telhető segítséget meg szeretnék ahhoz, hogy valamilyen alapokon valamilyen közösség szerveződjék.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TematikusKatal_c3_b3gusok#msg20070218151317-0500@webni.innen.hu