kedd, február 13, 2007

[www.webcimtar.com] nem kell belekötni

Egy ilyen egyszerű logót v felíratot nem lehet levédeni. Ha lehetne akkor nem írhatnám ki különböző színekkel pl. azt, hogy HunVista. Én is egy ilyen projekten gondolkodtam kb. 1 évvel ezelőtt és volt is már két szerkesztőm, de idő és energia hiányában nem tudtam megvalósítani. Sokat kell foglalkozni a szerkesztőkkel és ez nagyon időigényes és leterhelő. A saját tapasztalatomból kiindulva kétséges, hogy működni fog, mert 1 embert teljes egészében kíván az általános felügyelet, de sok sikert kívánok hozzá. Persze idővel kialakulhat egy megbízható szerkesztő törzsgárda akik az oldalgazda jelenése nélkül is tudják vinni a dolgokat, de én ezt föladtam kb. 1 hónap alatt.

De, elég a pesszimizmusból, mégegyszer sok sikert hozzá.

HunVista Lajos
--
forwarded from http://webni.innen.hu/WwwWebcimtarCom#msg20070213120153-0500@webni.innen.hu