kedd, február 13, 2007

[Made for AdSense] Re: Most akkor, hogy van ez?

Nos, a történetet lehet rosszmájúan, vagy jóindulatúan is interpretálni. A Google számára mindenesetre szerintem mindig is az AdWords program lesz az elsődleges fontosságú, hiszen az hozza a bevételt, tehát az AdSense működését is abból a szempontból kell vizsgálni, hogy mennyire segíti az AdWords bevételek növelését. Mivel az AdWords-ben hirdetőknek fogalmuk sincsen arról, hogy milyen weboldalakon jelenik meg az AdSense rendszeren belül a reklám, ezért ők az effajta oldalak "ténykedéséből" rendszerint csak annyit látnak, hogy olcsón tudnak kattintásokat szerezni, meg hogy sokszor megjelent a hirdetésük, stb. Az már más kérdés, hogy mérik-e a konverziót, és mekkora a konverzió az ilyen esetekben, de szerintem azzal sem lehet gond, hiszen ezek az MFA oldalak legtöbbször a keresőket használókat kecsegtetik információval, tehát elszántak a látogatók. Tehát ez az egész MFA jelenség inkább csak a [Google kereső] hasz
nálhatósága miatt lehet problémás a Google számára (ha az MFA elöl jön a keresésre, és ezáltal a Google értéktelen oldalt dob fel a kereső felhasználónak), a hirdetési rendszerei szempontjából kevésbé.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/MadeForAdSense#msg20070213112506-0500@webni.innen.hu