szerda, március 10, 2010

[Web-server.hu] Belefutottam a cégbe :-(

Az Extra.hu ingyenességének megszűnése miatt kerestem web-hostingot...
Balszerencsémre belefutottam a Web-server Kft-be. A próbaidő alatt keveset foglalkoztam az oldallal, mivel a költözés körüli teendőkkel voltam elfoglalva. Majd megkaptam az igényelt domain nevet, és kezdődött volna a munka... Időnként az ftp-ből ki vagyok zárva (és úgy kell szólni, hogy ugyan engedjenek már be arra a tárterületre amiért fizetek)! Az utóbbi 3 napban 3* szóltam, hogy jó lenne a mappa listázást letiltani. Még csak választ sem kaptam. htaccess fájl szintén nem működik a rendszerükben, arra sem reagálnak (elvileg működnie kéne)...
Amennyiben holnap sem történik ez ügyben semmi, akkor kezdem a fogyasztóvédelmiseknél, illetve kiírom a weboldalra a cég "reklámját"
Gyakorlatilag jelen formában a tárhely a legminimálisabb biztonsági szintet sem teljesíti, így használhatatlan!!!
Így megmarad 1 évig az oldal (amiről a szerződés szól), de kereshetek másik szolgáltatót...

Üdv:
Antal László

--
forwarded from http://webni.innen.hu/WebServerHu#msg20100310160338-0500@webni.innen.hu