szerda, március 17, 2010

[Nyitólap] kezdo

Bocsanat a zavarasert,de egy eleg bonyolultnak tuno dologgal akadtam ossze.kaptam ajandekba a baratomtol
155 adsense weboldalt.kesz weboldalak,kulcsszoval meg mindennel.En nem ertek hozza mit hogyan kell csinalni.valamire szeretnek vele menni ha mar meg van.vettem egy domain nevet amiben a control panelen keresztul es a filezilla segitsegevel feltoltottem a 155 weboldalt,aminek persze megvaltoztattam a pub-id reszet a sajatomra.szoval csinaltam egy fo domaint aminek a neve:...........com
Es csinaltam subdomainokat amik kulombozo kategoriakkal vannak ellatvan nehany kozuluk pl.account,adsense,baby,beauty,stb.
ezekkel a kulcsszavakkal toltottem fel a 155 subdomaint.na az lenne a kerdesem,mert nagyon buta vagyok a computerekhez,hogy a fodomainbol,hogy lathatjak a latogatok a subdomianokat,hogyan tekinthetik meg ezt a 155 web oldalt ami ott helyezkedik el kulombozo kulcsszavakkal a subdomainokban?Es ha a subdomainok nem kapcsolodnak a fodomain temajahoz az baj?Ha tudnatok segiteni megkoszonnem.Nagyon hadilabon allok vele.Azt sem tudom mi mindnet kell meg tennem hogy latogatok jojjenek az oldalamra.Tudom hogy valami SEO-t kell beallitgatni,de hogy hogyan,azt sem tudom meg.elore is koszonom..

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Nyit_c3_b3lap#msg20100317120145-0400@webni.innen.hu