A tartalom szolgáltatói egyesület nem a Google miatt érdekes. A hirdetési piac egésze miatt.
A hirdetések mozgatása technikai kérdés.
A korrekt nyomásgyakorlásnak vannak hagyományai és a kiszolgáltatottságnak is.
A javító szándékú javaslatokat teljesen normális hogy lesöpri egy nagy cég, ha neki az munkát jelent de nem érinti lényegesen a gazdasági érdekeit.
Számtalan példa van arra hogy a gyártó és a kisker közé nagykereskedők lépnek be (már a gáz értékesítése is ilyen). Hatalmuk attól függ mekkora a fogyasztói létszámuk.
Persze hogy ez munka, marketing stb.
Csak egy kérdés: VAN ma Magyarországon, Európában, stb. olyan szervezet amelyik összfogja a tartalomszolgáltatókat?
Ha nincs ilyen, akkor helye van.
A technikánk meg van ahoz (működik, de ipari szintre is gyorsan felhozható) hogy rugalmasan működtethessük egy hasonlót.
Ebben az esetben az említett "Pistikének" is sokkal jobbak az esélyei, mint most.
Szivesen résztvennék egy ilyen munkában, de nem szeretnék főnök fővállalkozó stb lenni, mert van sok más dolgom is, de ha van létjogosultsága akkor érdemes belemenni.
Az EU nagy piac, és a jó dolgokra mindenki vevő.
A nagy cégekkel való együttműködés tárgyalási kérdés, most a minta alapján ez nem olyan egyszerű dolog (megértve őket is). Nekik is egyszerűbb egy tárgyalással elintézni ezer cég dolgait mint mindenkivel vacakolni.
MIndeesetre ha valakinek most nehéz cserélgetni a dolgait akkor igen rossz helyzetben van ha kidobják, mert akkor is nehéz lesz pld 50000 oldalon átírni a Google kódot Etargetre. Nem irígylem.
Nekem pár óra ))))
--
forwarded from http://webni.innen.hu/X_c3_9ajraregisztr_c3_a1l_c3_a1sKiz_c3_a1r_c3_a1sUt_c3_a1n#msg20080507032747-0400@webni.innen.hu