Szerintem kockázatos. Lehet, hogy ideig-óráig működik, de végül valószínűleg inkább problémát fog okozni.
Nézd a Google szemszögéből. A leírt konstrukció arra jó, hogy többször szerepelhess a találati listán ugyanazzal a tartalommal, ugyanazzal az üzleti ajánlattal. Hogy - eltérő domainnel - többször regisztrálhasd be mindenféle helyekre ugyanazt a tartalmat (melyek aztán a Pagerankjükkel majd egymást támogatják). Illetve hogy a célzott domainnevek révén kapjon a máshol már szereplő tartalom egy plusz löketet.
Vagyis KIZÁRÓLAG számodra hasznos. Sem a Google-nak, sem a felhasználónak nem. Az ilyesmit a Google nem igazán díjazza. És az utóbbi időben egyre "ingerlékenyebb".
Ezzel együtt persze bevállalható. Csak tisztában kell lenni a kockázattal.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Duplik_c3_a1ltTartalom#msg20080518045243-0400@webni.innen.hu