csütörtök, október 18, 2007

[AdWords] (edit)

??changed:
-A második hozzászólásod is új bejegyzést kapott: [AdWords Költségkeret] címmel
-
-
-From unknown Thu Oct 11 13:39:55 -0400 2007
-From:
-Date: Thu, 11 Oct 2007 13:39:55 -0400
-Subject: 3. Nem te árazod be a kattintást, hanem a "minőségbiztosítás"
-Message-ID: <20071011133955-0400@webni.innen.hu>
-
-Azt hihetné az ember, hogy a licit-rendszer maximális hatékonyságot biztosít a hirdetések árazásában. Erre erősít rá az a hazugság is, ami az AdWords nyitóoldalán olvasható az ismertetőben:
-
-"Az AdWords programban teljes mértékben kézben tarthatja a hirdetési ráfordításait. Nincs minimális ráfordítás - Ön döntheti el, mennyit fizet az AdWordsért. Beállítható például ezer forint napi költségkeretként, és húsz forint a hirdetésre való kattintásokért kifizetett maximális összegként."
-
-Ehhez képest bárki, aki ténylegesen használja a rendszert, tudja, hogy a licit mértékét legalább annyira a Google dönti el, mint a hirdető.
-
-Az elvi minimum, ami jelenleg ajánlható egy kattintásért: 2 Ft. Reálisan 10 Ft/klikk alatt nem nagyon lehet a keresőoldalon megjelenni (a tartalmi hálózatban igen). A probléma az, hogy a 10 Ft igen gyakran felugrik 30/50/100/200/1000 Ft-ra azon az alapon, hogy "nem megfelelő minőségű" a hirdetés. Ezt a magasabb licitösszeget nem kötelező elfogadni, csak akkor a hirdetés az adott kulcsszóra nem fog többet megjelenni.
-
-Hogy mitől nem megfelelő minőségű egy hirdetés? Megfejthetetlen.
-
-[6 more lines...]
A második hozzászólásod is új bejegyzést kapott: [AdWords Költségkeret] címmel. Köszönet!

Harmadik hozzászólásod inspirálta új bejegyzés: [Adwords hirdetések ára] Köszi újfent!


--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdWords#msg20071018121525-0400@webni.innen.hu