vasárnap, november 02, 2008

[Keresőoptimalizálás] Czégel Ditta bevállalja a nevét és önreklámozó kampányát is?

Óriási! Kinőttem magam a fakanál mellől, már ellenségeim is vannak, nem is akárkik. És miután kénytelen vagyok ideírni a nevem - és nem önreklámozásból, hanem hogy a Google éppen az utolsó kommentet hozza le és ne az aktuális sárdobálást - Oldalgazda előbb-utóbb úgyis megunja és törli a Czégel Dittás kommenteket.

Merthogy bár nem akartam önmagamat reklámozni - csak segítséget kértem - a dolog olyan jól sikerült, hogy valósznűleg írok egy eBook-ot róla: "Hogyan szerezz hírnevet a neten akaratlanul - érthetetlen dühtől elvakult beszólogatók által" címmel.

A beszólogatóknak ingyenes tiszteletpéldányt küldök. A többiektől pedig elnézést kérek, hogy az idejüket raboltam - akaratlanul. Czégel Ditta

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20081102040342-0500@webni.innen.hu