csütörtök, november 13, 2008

[Duplikált tartalom] Duplikalt-e

Sziasztok,
Van egy oldalam, van tobb aldomainem. Amolyan webkatalogus. Ugy ket
hete drasztikusan leesett a fodomain google-bol jovo forgalma. Nem
tudtam miert. Aztan rajottem. Legalabbis szerintem ez lehetett a
gond.
A szolgaltatom az aldomaineknek kulon mappat hoz letre a fooldal
webrootjaban.
Azaz: a valami.hu/krixkrax/index.php ugyanaz mint a
krixkrax.valami.hu, persze sitemapbe nem tettem bele, es ha beirtad
igy, hogy valami.hu/krixkrax nem kaptad meg a krixkrax.valami.hu
tartalmat, hanem visszadobott a fodomain tartalmara.
Lehetseges, hogy duplikalt tartalomnak nezte a gugli? Es ezert
kerultem hatra? Egy robots txt korlatozas megoldas lehet?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Duplik_c3_a1ltTartalom#msg20081113094717-0500@webni.innen.hu