péntek, november 28, 2008

[Silihost] Csatlakozom

Csatlakozom a silihosttal elégedetlenek táborába.
Megrendeltem egy domain nevet. Erre visszaírtak, hogy beadják ugyan, de lehet, hogy visszadobják a bank végződés miatt, merthogy pü-i szolgáltatás. Erre írtam nekik, hogy pölö a spermabank sem pü-i szolgáltatás. Befizettem, beadták, később hiánypótlás, abban leírtam, hogy nem pü-i szolgáltatás, példákkal fűszerezve. No a lényeg, hogy a teljes szolgáltatás 1,5 hónap után indult el, persze az éves tárhelydíj a megrendelés napjától ketyegett.
Egy statikus tárhelyet béreltem, amit nemrég upgradeltettem dinamikusra, az évfordulóig köbö 1 hónap volt hátra, de a teljes különbözetet számlázták ki. Kérdeztem, hogy ezt akkor így hogy? Visszaírták, hogy náluk csak 1 éves szolgáltatások vannak, ez a megrendeléstől számított 1 évig tart. Javasoltam, hogy bontsuk meg, a hátralévő időre kifizetem az upgrade különbözet díját és fordulókor egyben a teljes évi upgradelt (dinamikus tárhyely) díjat. Javaslatra no comment. Kérdeztem, hogyha mégis el akarom vinni a tárhelyemet máshová, akkor mi lesz a befizetett ugrade díjjal. Válasz: Náluk 1 éves csomagok vannak. Jó, mondom, nem vitázok tovább, lesz@rom, erre az évfordulót megelőző 1 hónappal kiküldték a számlát, a fordulót megelőző 1 hónappal korábbi teljesítéssel.
Kíváncsi leszek, hogy jövőre vajon mikor küldik a számlát! Ezzel az az érzésem, hogy 12 hónapra fizetek, de 11 hónapot szolgáltatnak.
Technikai problémák:
myadmin nekem az utóbbi hónapban legalább 3-4-szer nem volt elérhető, mire "kinyomoztam" egy odaböffentett válaszból, hogy a másik címen gond nélkül megy. Köszi.
Fájlfeltöltés: az oldalukon ott van, hogy TC-vel hogyan lehet feltölteni. Eleinte - amikor ritkán használtam - nem volt gond. Amikor több dolgot kellett feltölteni, akkor folyamatatos leszakadás, nemfeltöltés. Erre winscp-t feltesz, mert hátha a TC a hibás. Hibajelenség ua. Aztán javasolták a FlashFXP-t, ami fizetős, hogy azzal megy. Azzal valóban megy, mert az lekezeli rendesen a leszakadásokat, meg a sok várakozást és nem kell beavatkozni.

Hab a torkán:
Egyszer aztán próbáltam az on-line üszi-n a hibát bejelenteni, hát mit ad Isten, az sem működik és közben olvastam az oldalukon az öntömjénező "referenciaszövegeket". Nem lettem boldogabb tőle.


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Silihost#msg20081128120614-0500@webni.innen.hu