péntek, február 29, 2008

[Web-server.hu] Web Server

Nekem folyamatos problémáim vannak a web-serverrel. Amikor elmondom nekik akkor azt mondják, hogy senki másnak nincs ilyen problémája csak nekem. Folyamatosan leáll a szerver és elérhetetlenné válik az oldal. Elég nagy kiesést okozva. Persze szerintük nem így van és én vagyok az egyetlen aki ilyet tapasztal. Sajnos én is több céget vittem már hozzájuk aztán meg én magyarázkodhatok, hogy mért nem érhető el az oldal. Egy ingyenes szolgáltató sokkal többet ad és megbízhatóbb mint a web-server. Sajnos még nem vettem rá magam egy költöztetésre mert elég nagy macera lenne de közel járnak hozzá. Véleményem szerint ez nem szolgáltatás amit csinálnak és még le is tagadják a hibáikat.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/WebServerHu#msg20080229172304-0500@webni.innen.hu