csütörtök, augusztus 16, 2007

[Ajánlások 2.0] ezt most nem értem?

Nemrég elkezdtem használni az ajánlások 2.0 -t, főként azért, mert a szerintem minőségi látogatókkal rendelkező oldalamra betörtek a filléres hirdetések. Gondoltam, ha ér valamit az oldal, jók a látogatók, akkor mennie kell ezeknek.

Nos, legeneráltam a kódokat, kiválasztottam mit akarok megjeleníteni. Megy is a dolog szépen, csak egyet nem értek. Az elszámolásban olyan ajánlások is szerepelnek - egyébként sikeresen - amiket az AdSense beállításoknál nem is szerepelnek, mint választható termék... Pedig több bevételt okoznak, mint az amit eredetileg választottam, pedig ha tudnám éppen ezeket választanám...

Remélem megérti valaki... Nálatok is így megy?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Aj_c3_a1nl_c3_a1sok20#msg20070816081531-0400@webni.innen.hu