hétfő, augusztus 27, 2007

[Adózás AdSense bevételek után] ha

Persze, persze, adózzon mindenki! Én is így gondolom, de akinek ez probléma, ne szidjon ezért senkit! Be kell fizetni az adót! Persze sokat "vállalják" azt, hogy nem adóznak és ezzel tulajdonképp mindenki megkárosítanak, de az előttem szóló akkora marhaságokat írt, hogy nem tudtam szó nélkül hagyni. És még el is felejtettem a kamatadó alsó összeghatárát és azt, hogy ezek általában tized százalékok, tehát ha 100 ezer forintból kellene kamatadót fizetnie (de nem kell 100 ezerért!) mondjuk 1 heti kamat után, akkor bajban lenne, mert nincs olyan kicsi fizetőeszközünk. Mellesleg én vállalkozó lévén mindig örülök, ha adózhatok, mert akkor annyit kerestem, hogy már sehová nem tudom elszámolni. Amúgy valóban emiatt (is) tartunk itt, nincs itt vita.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Ad_c3_b3z_c3_a1sAdSenseBev_c3_a9telekUt_c3_a1n#msg20070827035702-0400@webni.innen.hu