szombat, augusztus 18, 2007

[Adsense technikai problémák]

Most nem egészen értem ezt az ajánlást alias referrers-t. Régebben volt firefox, Adwords és Adsense ajánlás. Minap néztem, már mindenféle témában lehet ajánlásokat választani. Most ez azt jelenti, hogy én is beregisztrálhatom magam ide az ajánlások közé, ahol majd a webmasterek kiválasztják az ajánlásom, és mondjuk fizetek nekik 1000Ftot minden egyes eladott cucc után??

Mert ha így van, akor ez egy automatizált affiliate programnak is tekinthető, ahol legjobban jelen esetben én járok, mert csak akkor fizetek ha nekem már jó volt..... Csalás sincs, mert kattintgathatnak a hirdetésemre éjjel nappal, csak akkor fizetek ha eladás van.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20070818065627-0400@webni.innen.hu