csütörtök, augusztus 16, 2007

[Adsense technikai problémák] Nyelv probléma

Sziasztok!

A problémám következő: Kiraktam az oldalamra egy Adsense ajánlást (sőt már próbáltam másikat is), meg is jelenik a hirdetés szépen, csak az az egy probléma van vele hogy a reklám megjelenik a legkülönbözőbb nyelveken de magyarul még véletlenül sem.

Már próbáltam a fentebb említett "google_language = 'hu'" beillesztését is de nem történt változás.

Én ezeket a beállításokat találtam ezzel kapcsolatban:
-Megjelenítési nyelv: magyar,
-A következő országban és nyelven elérhető ajánlások megjelenítése: Magyarország,
-Kreatív elemek nyelve:magyar

Mi okozhat még problémát?

A segítséget előre is köszönöm.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20070816035813-0400@webni.innen.hu