péntek, július 08, 2011

[AdSense Fórum] Miért nem magyarnyelvű a hirdetés?

Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy a Worpress blogbejegyzéseimben a hirdetéseim nemcsak magyarul, hanem angolul, arabul, franciául stb. IS megjelennek. .hu végződésű oldalról van szó és magyar cikkekről (ezek a blogbejegyzések tartalmazzák a Google hirdetéseimet, amiért fizet a Google nekem).

Ráadásul a csatornákat is kiválasztottam a Google-nél, ami szintén magyar szavakat tartalmaz és Magyarországról nézem a site-ot, szóval nem értem mit keresnek ott a külföldi hirdetések. Legalább 4-500 hirdetésem kint van a Wordpress blogomban (amit plugin nélkül én tettem bele), így elég nagy munka lenne mindegyiket átírni. Ezen nem szeretnék változtatni. Hol lehet ezt a Google felületén átírni, hogy ne szálljanak el a mostani hirdetések és csak magyar hirdetések jelenjenek meg?

Kérlek segítsetek, ha tudtok,

Köszönöm,


Anand

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20110708094001-0400@webni.innen.hu