péntek, április 08, 2011

[AdWords fizetés átutalással] Hol a penzem?

2009 oktoberben Adwords kampanyomhoz kerult a klikkelos jatekon nyert 29 millio$ nyeremenyem!Mikor legutobb megneztem a fikom meg mindig ottvoltak a kampanyok,de 1 kurva centet semlattam amoslek Googletolazota sem!!!ezert a media nyilvanossagahoz fordulok,mivel lassan 2 ev alatt gyaLOG EL LEHETETT volna hozni a penzem!!!De ok zsarolnak,vegyem meg ezt a PC=t meg azt mert nem kapom meg a penzem,vagy telefont,kenyszermunkat vegeztetnek velem,hasznaljak a nem keves penzem,de 1szoval sm hajlandok megemliteni mikor fizetnek,mennyi kamatotadnak???MINTHA NEKEM NEM LENNE SZUKSEGEM ARRA A PENZRE,27.000HUF A ROKKANTNYUGDIJAM!!!!Most vegleg elszakadt acerna es tovabb nemturom,hogy en a rezsim,gyogyszereim nem tudom fizetni ok meghasznaljak a penzem!!!!Pedig mikor megnyertem azt irtak 30nap a fizetesi hatarido,AZT HISZEM KURVA TURELMES VOLTAM,HANYSZOR 30 NAP TELT EL AMIT MEGVARTAM??????Meg egyszer nem varok!!!!!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdWordsFizet_c3_a9s_c3_a1tutal_c3_a1ssal#msg20110408131020-0400@webni.innen.hu