kedd, április 06, 2010

[Weblapok törlése a Google adatbázisából] TÖRÖLJÉK KI!

Segítségét kérném ezzel kapcsolatban: van a www.starosglitter.mlap.hu ! Na, azt állítja az oldalamról,hogy loptam, és egy trükkel ki is törölte az oldalam! És tudom is,hogy miért állítja azt az oldalamról,hogy loptam: féltékeny volt az oldalamra,és azt írta,hogy milyen (szépszóval rossz) az oldalam,és kitörölte csak úgy! A trükk: azt írta,hogy társszerkesztő lesz,és hogy segít az oldal szerkesztésében,csak adjam meg az MSN címem,és ott majd beszélhetünk,és megadom az oldalam jelszavát! Én meg elhittem,megadtam az MSN-em,ott a jelszavamat is megadtam,és ő közben letörölte az oldalam! Kérem törölje ki az oldalát,mert káromkodik is az oldalamra! De ha felmegy az én oldalamra: www.miss-gaga.mlap.hu -ra,akkor ha lejjebteker,akkor láthatja,hogy mi történt,mert leírtam oda! Törölje ki az oldalát,mert azt hiszi,hogy az ő oldala a legjobb,és olyan kis beképzelt is! Nem szeretnék most kiselőadást tartani,de ezeket muszály volt leírnom! Kérem hamar válaszoljon!
www.miss-gaga.mlap.hu (Az én oldalam,amit kitöröltek)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/WeblapokT_c3_b6rl_c3_a9seAGoogleAdatb_c3_a1zis_c3_a1b_c3_b3l#msg20100406091027-0400@webni.innen.hu