A Silihost Kft. képviselője lassan egy éve egyszer már megkeresett azzal, hogy távolítsam el erről az oldalról azokat az információkat, melyek megítélésük szerint valótlan állítások voltak. Mivel nekem nem tisztem eldönteni, hogy kinek van igaza egy ilyen jellegű vitában, felajánlottam a lehetőséget, hogy talán próbáljanak vitába szállni az elégedetlen ügyfelekkel és hozzászólásban reagáljanak a fent írt véleményekre, azonban akkor nem kívántak élni a lehetőséggel. Ennek hiányában arra kértem őket, hogy nevezzék meg, hogy mely állítások valóságtartalmát vitatják, és miért. Ezt követően az összes általuk vitatott állítást eltávolítottam az oldalról — anélkül, hogy mérlegeltem volna, kinek adok igazat — és szintén a Silihost képviselőjének kérésére lezártam a további hozzászólás lehetőségét. Az elmúlt kb. 10 hónapban nem kaptam semmilyen visszajelzést Silihost képviselőjétől ez ügyben, mígnem február 15-én az alábbi állásfoglalás közzé télére kértek meg, amit ezennel meg is teszek:
A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében a hozzászólás lehetőségét újra megnyitom a regisztrált olvasók számára. Az esetleges jogi bonyodalmak elkerülése végett továbbra is azt kérném Tőletek, hogy mindenki csak akkor szóljon hozzá az oldalhoz, ha tényszerű állításait igazolni tudja és véleményét névvel is vállalja.
Következzék tehát a Silihost állásfoglalása:
Tisztelt Hozzászólók, kedves Olvasó!
A Silihost Kft. képviselőjeként az alábbiakban óhajtunk reagálni a
fórumban írtakra.
Természetesen mindenkinek jogában áll szubjektív véleményeket
bárhol publikálni, bár furcsának tartjuk, hogy a hozzászólók ezt
anoním módon, nevüket nem vállalva tették, a jó hírnév megsértéséről
nem is beszélve!
A fórumban írtak több helyütt sem fedik a valóságot:
- A Silihost Kft. az elmúlt 5 év során egyetlen alkalommal sem szegte
meg a vállalásait, a tervezett karbantartásokat pedig előre közöltük.
Ugyan voltak komoly műszaki zavaraink - pl. az Invitel
szerverteremben bekövetkezett súlyos áramigadozás miatti
szerver-összeomlás -, eme problémákat azonban igen gyorsan sikerült
megoldanunk.
- Cégünk honlapján nyilvánosan publikáljuk a szervereink
rendelkezésre-állási értékeit, és az egyes szerverek terhelési adatait
is.
- A 2008-as évet megelően valóban nem állt az ügyfelek rendelkezésére
adminfelület, viszont közel 1 év fejlesztést követően - 2008. második
felétől - adtuk át a saját fejlesztésű adminisztrációs rendszerünket. Cégünk több okból sem
tartja jónak az ún. dobozos szerver-adminisztrációs (PLESK, CPanel,
stb.) rendszereket, ezért a saját fejlesztés mellett döntöttünk.
Szerintünk nem szervernek kell alkalmazkodnia az adminrendszerhez,
hanem fordítva, e szempontot viszont nem képes egyetlen dobozos
adminisztrációs rendszer sem teljesíteni.
- Az általunk használt SGI szerverek gyártójának múltbéli csődközeli
helyzete semmilyen formában nem veszélyeztette ügyfeleinket.
Az SGI anyagi helyzete időközben rendeződött, s az egykori iparágvezető
cég tovább folytatja innovatív tevékenységét:
http://www.origo.hu/techbazis/hightech/20090923-octane-iii-asztali-szuperszamitogepet-adott-ki-az-sgi.html
http://www.hwsw.hu/hirek/43948/sgi-cyclone-hpc-mernoki-tudomanyos-cloud.html
http://www.silicon.hu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=319
- Az SGI szerverekkel, és a beszállítónkkal, a Silicon Computers Kft.-vel
maximális mértékben elégedettek vagyunk, sőt, az elmúlt évtől
kezdődően egy 30 millió Ft-ot meghaladó közös műszaki fejlesztésbe kezdtünk az SGI
hazai képviseletének segítségével. E beruházásunk minden eddiginél nagyobb
volumenű lesz. Újfent megtisztelőnek tartjuk cégünk nevét látni a Silicon Computers olyan ügyfelei között, mint a
MOL, az MTV, a T-Online, vagy épp a BME:
http://www.silicon.hu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=2
- Cégünk az összes szolgáltatást dedikált szerveren, erőforráson
biztosítja, beleértve a SPAM-szűrést is. A honlap-, az adatbázis- és a
levelező-szolgáltatásokat egyenként 8 processzormagos, SGI és Intel
szerverekkel biztosítjuk, 1 Gbps hálózati (T-Systems) csatlakozás mellett. Ezt a fajta szolgáltatás-dedikációt fogjuk
az SGI hazai képviseletével karöltve egy többszörösen redundáns, nagy hibatűrésű rendszerré fejleszteni.
- A Silihost marketing-tevékenységét becsmérlő hozzászólásokra
vonatkozóan csak annyit tennénk hozzá, egyben kérdeznénk: tud-e valaki
még egy olyan szolgáltatót, aki idejét nem kímélve teljesen
díjmentes, 1 évig zajló online távoktatást indított? A Silihost
marketing-távoktatásának, tevékenységének igen megtisztelő elismerése
volt az Origo Zrt.-vel közösen indított, újfent 1 évig tartó távoktatás. Ha ennyire rossz
minőségű lett volna eme tevékenységünk, akkor az alábbi linkeken biztosan
nem a Silihost Kft., és munkatársa lenne említve a cikk szerzőjeként:
http://www.vallalkozoinegyed.hu/20050815/ingyen_tanulhatnak_az_e-marketingrol_a_vallalkozok
http://www.vallalkozoinegyed.hu/20070511/rakattanva
http://www.vallalkozoinegyed.hu/20060228/bankszamlavezetes
http://www.vallalkozoinegyed.hu/20070121/inditson_on_is_sajat_partnerprogramot
Végül: mi az Olvasók józan ítélőképességére bízzuk, hogy a nevüket nem
vállalók, eképpen a világháló álarca mögé bújókat, vagy a fenti tényeket
veszik-e figyelembe. Természetesen tökéletes szolgáltató nem létezik, s
örömmel vennénk, ha a minket kritizálók a gyakorlatban is megmutatnák
nekünk, hogyan kell profibb szolgáltatásokat nyújtó céget, ennél is jobb műszaki
háttérrel üzemeltetni, hogyan kell kigazdálkodni a jelen gazdasági
helyzetben egy több tízmilliós beruházást, és végül, de nem
utolsó sorban: miként kellene jobb marketing-tevékenységet folytatni.
Ha viszont erre képtelenek, akkor kéretik nevet vállalva, objektív,
igazolható módon kritikákat megfogalmazni, tiszteletben tartván a másik fél jogait!
Ebben bízva köszöni megtisztelő figyelmét:
Antal Béla,
a Silihost Kft. ügyvezetője
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Silihost#msg20100222174752-0500@webni.innen.hu