csütörtök, június 25, 2009

[AdSense regisztráció] woodbaser@freemail.hu

Segítségetek kérném, mivel már jó párszor megpróbáltam a regisztrációt több honlapommal, illetve több e-mail címmel is, de mindig visszautasítják a jelentkezésemet. Az első próbálkozások után még írtak vissza e-mailt amiben ugye leírták, hogy mi a probléma, "nehéz az oldalnavigáció" ezt írták vissza általában. Kijavítottam a hibákat, hogy ne tudjanak belekötni, de most már e-mailes visszajelzést sem kapok a regisztrációmra, csak onnan tudom, hogy elutasítottak, hogy az adsensen megpróbálok belépni az aktuális e-mailemmel amivel regeltem legutóbb és kiírja hogy elutasítva, nem fogadták el a jelentkezésemet. 3 weboldallal próbálkoztam ezek közül az egyik különösen igényesen megszerkesztett oldal és nem rég azt találtam ki, hogy csinálog gyorsan egy blog.hu-s oldalt telerakom tartalommal és megpróbálok azzal jelentkezni, hátha, mert úgy vettem észre, hogy a blogosokba nem igazán kötnek bele, de sajnos erre sem kaptam visszajelzést, csak elutasítást. Kérdésem az lenne, hogy elképzelhető, hogy kitiltottak a rendszerükből? Elég gusztustalan lenne, mivel csak jelentkezni próbáltam és még esélyt sem kaptam. Azt már meg sem kérdezem, hogy mit tudnék most tenni, mivel nagyjából semmit, elérni őket lehetetlen, szóval így jártam.

Köszi

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseRegisztr_c3_a1ci_c3_b3#msg20090625082805-0400@webni.innen.hu