vasárnap, március 23, 2008

[AdSense Fórum] Adsense zárolás

Szintén a Webmester csoportról tévedtem ide, és két megjegyzésem lenne elsődlegesen az AdSense brigádnak címezve.
Az első, hogy konkrét vád nélkül elég nehéz fellebbezni, ahogy pedig ezt a Google elvárja. Ez még a kisebb baj.
A másik az, hogy bizonyos esetekben lehetséges, hogy gyanúsnak tűnő kattintások is "valódiak". Lásd az esetem/esetünkben is. Egy kisebb 5-6 fős társaság által üzemeltetett blogon helyeztem el hirdetéseket, amely blognak a témája elsősorban a közép- és főiskolás, egyetemista fiataloknak szól. A látogatottság legnagyobb része igazolhatóan közintézmenyekből, egyetemekből, kollégiumokból, gimnáziumokból érkezik - összhangban a célközönséggel. Az ilyen intézmények többsége biztonsági és egyéb (nálam járatosabbak bizonyára tudják) okokból olyan internetkonfigurációt alkalmaz, melynek eredményeképp az összes az intézményben lévő gép kifelé egy IP címmel látható.
Ebből szerintem jól látható, hogy az egész célközönség kattintásai érvénytelennek tűnhetnek. Hasonlókat írtam a fellebbézébe, némi kiegészítéssel, hiszen nem tudhattam a kizárás pontos okát.
Az ajánlott 48 órás válaszidőt kivártam, aztán a 168 órát is, de választ nem kaptam.
Én vagyok a hibás? (zárójelben jegyzem meg hogy a most elveszett kifizetés nem az első lett volna, ugyanerről az oldalról).
Köszönöm a figyelmet, és bárki építő jellegű hozzászólását szívesen várom (természetesen az Adsense csapatét előnyben részesíteném)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20080323145548-0400@webni.innen.hu