Érdekes volt a két fogalom összehasonlítása, amelyben az került kifejtésre, hogy a "keresőoptimalizálás" az ingyenes megoldások híve míg a keresőmarketing a fizetett hírdetések világa. Szerintem ez nem így van, bár lehet tévedek. SZVSZ a keresőoptimalizálás, semmi másra nem terjed
ki csak az adott honlapon belüli intézkedésekre, hogy különböző kulcsszavakra, hogy juthatna előrébb az adott weboldal a keresőben. Vannak
is cégek, akik jó pénzért megfelelően optimalizálják bárki weboldalát. A keresőmarketing alatt viszont az összes olyan technikát értem, amely
elősegíti a weboldal terjedését. Azaz egy jó keresőmarketinggel megfejelve a keresőoptimalizálás csodákra lehet képes. A keresőmarketing tárgykörébe tartozik a külső felénk mutató linkek begyűjtése, s annál lazább munkával tudunk előrébb jutni keresőmarketing tevékenységünkkel, minél profibban lett kivitelezve a keresőoptimalizálásunk. Úgy gondolom a fizetett hírdetések már annyira nem a keresőmarketing része, én azt inkább külső reklámnak hívom. Pl. amikor megnézünk egy céges weboldalt és látjuk, hogy 0/10 PR értéket képvisel, akkor először az a benyomásunk, hogy a kutya se nézi az oldalt. Pedig ez nem biztos, hogy így van, mert lehet a cég rendesen, intenzíven nyomatja a külső marketinget (reklámokat), s ugyan ez pénzébe kerül de mégis vissza jön neki a lé . . . szóval a fizetett hírdetéseket nem jegyezném a keresőmarketing részeként.
<a href="http://tozsdesed.googlepages.com/linkeljen" title="Keresőoptimalizálás">SEO</a>
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91marketing#msg20070812055547-0400@webni.innen.hu