vasárnap, július 01, 2007

[Google Analytics] Eddigi eredmények

Kövezzetek meg, akasszatok fel, vagy mindkettőt, de az eddigi eredmények alapján igencsak igaza van az általam korábban említett cikk írójának.

Ahogy elnézem ez nem csak valami elvont majomkodás, hogy minden hatással van a helyezésre, meg soha se lehet tudni, stb. én konkrét helyezések beli változásokat észleltem.

Én két oldalon próbáltam ki, és mióta analytics -et használtam, szépen elkezdtek lefele csúszni a találatok között. Ez 10-15-20 helyezést jelentett. Miután töröltem az oldalakat az analytics account-ról, az oldalak szépen (lassabban mint lefele) elkezdtek felfele kúszni.

Mondjuk egyet nem értek azóta se, az egyik oldalon inkább előrelépést vártam volna, mert az oldal szolgáltatásának mibenléténél fogva a felhasználók általában órákat töltenek az oldalon, szal, jó bounce rate -ra számítottam, ehhez képest lett 83% körül, hogy hogyan jött ez ki nem tudom, de én ebben látom a fent említett visszaesés okait.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleAnalytics#msg20070701045916-0400@webni.innen.hu