csütörtök, december 14, 2006

[AdSense számla letiltása] má bocs

Már elnézést, de úgy érzem, hogy egy blog, főleg egy ilyen, arról szól, hogy a másik embert segítsük,nemde? Én nem azért írtam, újra (mert már egyszer berakta az oldalgazda a linkemet), hogy spammeljem az oldalt, de mivel itt nem lehet megjeleníteni ilyen, kattintással kapcsolatos árakat, ezért gondoltam, hogy nélam ez megtehető. Mindegy. Szerintem meg nem kell azért (pláne dühből) létrehozni, olyan oldalt amit valószínűleg a kutya sem fog látogatni,hiszen több ezer, az Adsense programban résztvevő emberke meg van elégedve a Google szolgáltatásaival! Én az oldalamat csupán kiváncsiságból hoztam létre, és nem pedig a gyűlölködés és "szarszemetezés" céljából.

Ez az én véleményem, nem kell senkinek egyetérteni vele.
____________
Továbbra is fenntartom a fenti véleményem a weblapommal kapcsolatban.(csöndben jegyzem meg: gyertek.)
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20061214073833-0500@webni.innen.hu