szerda, június 23, 2010

[Etarget]

Nem vagyok a munkatársuk :D

Rohangálni nem kell. Ha Te akarsz, persze, akkor tedd.

Amit mondasz, az az ideális állapot. Mármint a szerződések betartása. Szerintem eddig elég jól betartották a szerződésüket, kivéve az utóbbi X időt. Nem hinném, hogy kamuznak és le akarnának tiplizni, főleg nem a kiépített (értsd: értékes) hálózatuk ellenében. Ennek nagy értéke van. Ha el akarnának húzni, akkor inkább szerintem eladnák a céget és az új tulaj folytatná a tevékenységet. Ténylegesen bankváltási probléma lehet. Ha nem ismered az offshore szabályzásokat és a bankok ehhez való viszonyát, akkor ne ítélj fölöslegesen.

Én csak jótanácsot akartam adni 15 éves vállalkozói múlttal, de úgy látszik, ez az üzenet nem ment át. Én mindig megtettem egy bizonyos határ után, hogy "mentem utána a pénzemnek" és 99%-ban hozzá is jutottam, ami nagyon jó arány sok olyan emberrel szemben, aki "Mégis miért járnék utána?" szinten gondolkodik. A tanácsot ha Te nem is, gondolom más megfogadja.

Ja, és megint csak nyafogtál, ahelyett, hogy tettél volna valamit. Szóval ne írogass, hanem tedd, amit akarsz és ne másoktól várj bátorítást hozzá.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Etarget#msg20100623071720-0400@webni.innen.hu