vasárnap, június 20, 2010

[Etarget] számlanyitás

Tényleg nem könnyű egy gibraltári cégnek számlát nyitnia Mo.-on. Mivel én is érintett vagyok az ügyben, utánajártam. Nem elég, hogy mindenféle cégkivonat kell, és mivel az előzményekben elhangzott, itt automatikus jutalékfizetési rendszerről van szó, gondolom a választott bank ezirányú válaszát is meg kellett várni (hogy kivitelezhető-e vagy sem)

A másik, ami miatt nem értem a feljelentéssel fenyegetőző hozzászólót: az is elhangzott, amennyiben valaki számlaképes, annak egyedi szerződéskötéssel és számla ellenében kifizetésre kerül a jutaléka, amennyiben igényli, az Etarget Zrt belföldi (befizetési) számláról. Én legalábbis ezt a tájékoztatást kaptam, de mivel a májusi időszak tekintetében még nem járt le a 30 napos fizetési határidő, a kedves ezt intéző hölggyel abban maradtunk, várjuk meg a hó végét, hogy addig várhatóan lezajlik a számlanyitás és a "normál" kifizetés, ha mégsem, akkor számla ellenében megkapom...tehát ha valaki számlaképes, már rég hozzájuthatott az áprilisi jutalékához - ha utánajárt volna..

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Etarget#msg20100620084303-0400@webni.innen.hu