péntek, február 26, 2010

[Silihost] Silihost tárhely vélemények - Ügyvédi felszólításra törölve

Ezen a weblapon korábban olvasói vélemények jelentek meg a Silihost webtárhely szolgáltatásokkal kapcsolatban.

Kb. tíz hónappal ezelőtt Antal Béla, a Silihost Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója kérésére eltávolítottam mindazon állításokat, melyeket a Silihost vitatott, mivel akkoriban nem kívántak élni a lehetőséggel, hogy az olvasói véleményekre hozzászólás formájában reagáljanak.

Részemről ezzel lezártnak tekintettem az ügyet, azonban a közelmúltban pár nap késéssel két különböző megkeresést kaptam ezzel az aloldallal kapcsolatban a Silihost Kft. képviselőitől: először egy kérés érkezett arra vonatkozólag, hogy tegyem közzé az állásfoglalásukat (amit egyébként teljesítettem), majd pár nappal később kaptam egy ügyvédi felszólító levelet is, melyben a korábbi kérésüktől némileg eltérő követeléseket fogalmaztak meg.

Jelenleg tehát nem látom pontosan, mit követel a Silihost Kft. tőlem ezzel az aloldallal kapcsolatban, ezért a helyzet tisztázásáig ideiglenesen minden korábbi hozzászólást eltávolítottam az oldalról.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Silihost#msg20100226075425-0500@webni.innen.hu