péntek, február 19, 2010

[AdSense Fórum] Sziasztok! Megszünt email fiókkal kapcsolatban.

Sziasztok!

Nagy kéréssel fordulok hozzátok.
Segítsetek nekem abban,hogy mi a teendő ilyenkor,ha valaki,azaz én már egyszer regisztráltam az Adsense programba
úgy 2 évvel ezelőtt.
Úgy 1 évig meg is volt a honlapom,csak nem tudtam fizetni a tárhelyet,a domaint,meg egyebet /tudom ez az én problémám/.
Azóta sajnos,megszűnt az e-mail címemmel együtt minden,amivel regisztráltam az adsensbe ,így nem is tudok belépni.
Blogot írok,és abba szeretném újból az Adsens hirdetéseket feltenni.
Az lenne a kérdésem,hogy mit tegyek,hogy újból tudjak Adsens hirdetéseket tenni a blogomba?
Próbálok belépni az Adsens fiókomba,de azt írja ki,hogy a fiók nem aktív,ehhez az e-mail címhez nem tartozik ilyen fiók.
Hiába írja nekem ezt ki a rendszer,mert a régi e-mail címemmel és jelszóval próbáltam többször is belépni,de nem engedett,
pedig régebben,mikor még megvolt a honlapom,ezekkel az adatokkal tudtam belépni.
Sajnos ezzel az e-mail címmel ami régen volt,azt már nem tudom visszakapni,így nem is tudok többé Adsens hirdetéseket feltenni?
Úgy tudom,hogy csak azzal az e-mail címmel lehet bejelentkezni,amivel egyszer már regisztráltam.
De mi van akkor,ha az az e-mail cím már nem él?
Most regisztráltam az Adsensbe egy másik e-mail címmel és az új blogommal,de még nem érkezett semmi visszajelzés.
Kérlek benneteket segítsetek,hogy mit tegyek.
Köszönöm

János

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20100219154118-0500@webni.innen.hu