csütörtök, október 01, 2009

[Web-server.hu] web-server! Ez szolgáltatás?

Tanulságként írom le a tapasztalataimat a web-serverrel kapcsolatban!

Havi több mint négyezret fizetek a Professional csomagjukért, ami csak a nevében profi! Egyébként egy kalap....
Az elmúlt 3 hétben számtalan problémám akadt a szolgáltatásukkal felsorolom:
Két egész napig használhatatlan volt a szerver, többnyire nem is ment, de ha ment is, akkor is csiga lassúsággal! Két másik napon tapasztaltam hogy órákig nem ment a szerver, egy ismerőstől tudom, hogy legalább még egy ilyen alkalom volt az említett időszakban! 4 olyan alkalmat számoltam össze amikor, a korábbi hibáktól függetlenül, legalább 30percig használhatatlan volt a szolgáltatás.
Ennél kisebb kiesések is voltak, de ezeket nem is említem!
Volt, hogy nem lehetett az e-mail fiókokat elérni a webes felületükön.
Ezenfelül két napja nem megy rendesen a statisztika számlálójuk, valamint másfél napig elérhetetlen volt az adatbázis kezelő felületük.
A telefonos ügyfélszolgálatuk probléma esetén elérhetetlen! Bár az ügyfélszolgálat a levelekre gyorsan válaszol, de sajna mellébeszél!

A legszebb mellébeszélés az volt, mikor reklamáltam, hogy a telefonos ügyfélszolgálat sem elérhető, ha éppen probléma van a szerverrel. Erre a válasz az volt, hogy:
A telefonos ügyfélszolgálat külső hibából eredendően nem mindig elérhető... BLA-BLA-BLA
De könyörgöm!!! Egy mobilszám!!!??? Éppen akkor amikor gond van, nem lehet felhívni őket!?

Mellesleg a komolyabb szerverleállások után az ember joggal várhatna el egy elnézést kérő levelet, ha fizet szolgáltatásukért! Sajna ilyet csak akkor kaptam, ha reklamáltam náluk, hogy már megint miért nincs normális szolgáltatás!

Szóval én költözök!

Ha esetleg valaki ismer egy korrekt megbízható tárhely szolgáltatót, akkor kérem, írjon!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/WebServerHu#msg20091001054438-0400@webni.innen.hu