csütörtök, október 29, 2009

[Tematikus katalógusok] Újabb webkatalógus

Szia József!

Valamelyik nap még régebben idelátogattam az oldaladra és ajánlottam egy webkatalógust. Reagáltál is rá és rögtön fel is vetted a SEO szempontból megfelelő katalógusok listájába. Most a bajom az, hogy azóta se találom itt az oldaladon azt a témát ahol a linkgyűjteményekkel foglalkoztál. Pedig próbáltam rákeresni ezzel a Guglival is úgy hogy webni.innen.hu rádiógombot aktiváltam de nem akadtam a nyomára. Na mind1 béna vagyok :) Te viszont tudod, hogy miről beszélek és szerintem az újabb webkatalógusom is szívesen felvinnéd a valóban önzetlenek listájára.

Női Lapozó - hXXp://www.noi-lapozo.netai.net/

Nos eigen mint utóbb kiderült ezt a nevet az Origo már kitalálta, de mikor kipattant az agyamból egy leginkább hölgyeknek kedvező szintén PHPLD alapú webkatalógus akkor még nem is tudtam annak létezéséről. Most már marad ez a név, egyedi vagy sem. A feltételek ugyanazok. Visszamutató link nem kell, fizetni nem kell semmiért és igyekszem az alkategóriáit is megszerettetni a keresőgépekkel, ahogyan azt a Link Feléd Katalógus esetén is tettem.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TematikusKatal_c3_b3gusok#msg20091029194102-0400@webni.innen.hu