hétfő, szeptember 14, 2009

[Te mennyit keresel?] óvoda

Nem lettem egyből sztár, sőt most sem vagyok. Valahol el kell kezdeni, ezt jól írtad. Én pl rengeteget olvastam az adsense témáról, az egyik legjobb pont ez a fórum, ezt nem vicc, de 2-3szor komplett végigolvastam. Az összes topicot. A legtöbbet az itt leírtakból tanultam.
Ezután pedig jöhet a próbálkozás a hirdetések elhelyezésével. Tapasztalatból mondom, hogy amíg az egyik oldalamon a leghatásosabbak a linkegységek, addig a másik oldalamon szinte senki nem kattint rájuk, viszont a tartalomban elhelyezett kis vízszintes, téglalap formájúakra igen.
Azért hallgat mindenki, mint a csuka, mert ahány weblap, annyi variáció, tartalom elhelyezése, grafika, színek, látogatók korának/végzettségének összetétele, ez mind-mind számít és befolyásolja az adsense eredményességét.
És mégegy dolog. Általános kérdésre sem itt, sem másik fórumokon nem fogsz érdemi választ kapni, konkrét kérdésre, problémára viszont jó esetben elég hamar.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20090914083705-0400@webni.innen.hu