hétfő, június 15, 2009

[Adsense technikai problémák] Google AdSense integrated

Hello mindenkinek! Egy ideje bogarászom az oldalt és nagyon hasznosnak találom. Arra gondoltam, hogy a sok elméleti tudás mellett (után) a gyakorlatban kellene kipróbálnom a dolgot. Más területeken is azt tapasztaltam, hogy gyakorlatban, miközben csinálja az ember, jobban átlátja a dolgokat, mint ha "csak" olvas vagy hall róluk. A lényeg: azon filózom, hogy veszek egy olcsó kis (angol nyelvű) website-ot, üzemelgetem, és kitapasztalom, amit lehet, mielőt belevágnék az eredeti ötletembe. Eladó website-oknál látom, hogy "Google AdSense and Amazon Associates integrated", és a demón létező hirdetések vannak. Ha megveszek egy ilyen oldalt, hogyan kerülnek át ezek a hirdetések az én nevemre? Ha megveszek egy oldalt, akkor az tutira csak az enyém lesz és a korábbi tulajnak semmi módja nem lesz, hogy belenyúljon? Van-e valami trükk, apró betűs rész, stb., amire figyelnem kell? Szívesen meghallgatok bármilyen jó tanácsot. Tudom, hogy jó eséllyel erre a kérdésre is van már itt valahol válasz, de lehet, hogy elsiklottam felette. Ha így van, azt is előre köszi, ha oda irányítotok.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20090615165050-0400@webni.innen.hu