hétfő, december 22, 2008

[Te mennyit keresel?] re: Scipio Africanus

Alapvetően nem lehetetlen, de kissé hiteltelen.

Ha (ahogy ő írta) az ember létrehoz 50-100 jó kulcsszóra oldalakat, azok ilyen ctr-el igencsak időlegesen teljesíthetnek jól. A másik, hogy azért én mégiscsak megtartanám azt az igényemet, hogy lehessen más haszna is egy weboldalnak mint a pénzkeresés.
Jó-jó, persze nem akarok álszent lenni, azért hoztam létre őket, de van (legalább is nekem) az embernek lelkiismerete... ilyesmi, azonkívül hosszútávra szeretnék berendezkedni ezeken a piacokon és szolgáltatni.

Legszívesebben agyonütöttem volna azt az embert aki a múltkor egy kiránduló helyen eladott nekem egy kicsi, vékony szelet kenyeret reszelt (!) sonkával és sajttal + kecsappal melegszendvics gyanánt 600 forintért. Miért folytassam én is ezt a mocskos hagyományt? Mellesleg a weben mindig lesz alternatíva, ha időlegesen esetleg most még nincs is...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20081222082915-0500@webni.innen.hu