hétfő, december 29, 2008

[AdSense számla letiltása] Egy letiltott problémái

Sziasztok,
Engem 2004-ben tiltott le a Google Adsense, akkor még semmi lehetőség nem volt a fellebezésre. Pár éve aztán végre lehetett fellebezni egyből probálkoztam is de sosem kaptam választ (igaz nem tudok(tudtam) logfájlokat már prezentálni már 2004-ből) , de persze hogy prezentáljak logfájlokat 2004-ről???

Ráadásul a szépség az egészben, hogy nagyon jól tudom hogy az az ember klikkelgetett folyamatosan a hirdetéseimre akivel előtte szétváltak az utjaink (gondolom nem jóindulatból).
Szóval gondoljátok meg ha nincs kontroll és fellebezés az Adsensen akkor valaki az összes konkurensének a bevételét "LEKKLIKKELHETI!" NEM?

A másik problémám - és ebben nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni - hogy azóta számos új weboldalt élesítettem, új e-mail címekkel SŐT megprobáltam a feleségem nevére is nyitni egy Google Adsense fiókot mégis minden probálkozásra visszautasitást kaptam.
Az adsense vizsgálja a kapcsolatokat is, milyen IP-ről tiltotta le a korábbi felhasználót? Pl. ha nekem egy externetes fix ip-s szerveren bérelek tárhelyet és az az ip cim le van tiltva akkor én csinálhatok akármit én is mindig letiltott leszek?

Ha tudnátok segiteni végre egy új Adsense fiók létrehozásában akkor végtelenül hálás lennék...


--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20081229105555-0500@webni.innen.hu