szombat, február 14, 2009

[Tárhely kiválasztása] USA vs. HUN a Google szívat!

Rettentő dühös vagyok. Másodszor fordul elő, hogy amerikai szerverről magyar szerverre hozok weboldalt. A látogatók száma kétszeresére emelkedett az Adsense bevétel a felére csökkent. Én már az első alkalom után is azt a logikát sejtettem, hogy azok ott Magyarországon majdhogynem a tizedét keresik, mint az USA-ban, elég lesz nekik a fele bevétel is. Örülnek majd annak is. Hát nem. Kivágom az Adsense hirdetéseket. Ez elvi kérdés. Tapasztalatból írom szívatnak minket. Kellene már valami szervezkedés. Mondjuk 1 napra levehetné minednki az Adsense hirdetéseket és akkor meglátjuk mi lesz a magyarországi %-os reklámpiaci részesedésükkel. Ez annak is megérné, aki jelenleg azt hiszi, hogy a maximumot hozza a részvételből. Hát nem. Ugyanúgy magyar nyelv, magyar hirdető, magyar látogató és kétszeres forgalom emelkedés után fele pénz csak azért, mert magyar és nem USA szerveren van egy weblap. Sőt, tulajdonképpen nyegyedelték a bevételt. Pontosan attól a naptól amikor haza költöztem. Mint említettem másodszor fordul elő ugyanez. Düh és gyűlölet van bennem, de lesz*rom, mert szerencsére nem ebből veszek kenyeret viszont felháborít, hogy büntetnek, mert magyar vagyok.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/T_c3_a1rhelyKiv_c3_a1laszt_c3_a1sa#msg20090214154108-0500@webni.innen.hu