Azért annyit hadd szabadjon megjegyezzek, hogy az általad alkalmazott bannercsere a [Linkcsere] egy, ma már meglehetősen elavultnak tartott formája, ezért az olyan szegmensekben, ahol nagyobb a verseny, senki sem alkalmazza.
Másrészt pedig itt is kísért egy általános félreértés a különböző kulcsszavakra elért helyezésekkel kapcsolatban. Azt ugyanis, hogy melyik kulcsszó hozza a legtöbb látogatót, azt nem Te találod ki, hanem menetközben derül ki. Ha pl. a "könyvelés"-re hatodik vagy, a "könyvelő iroda"-ra pedig első, és mégis mindkét kulcsszó hasonló számú látogatót hoz, akkor nem az a kulcsszó a fontos, amire első vagy, hanem az, amire hatodik, mert az sokkal nagyobb potenciált jelent. Ha pedig ebben az esetben arra törekszel, hogy a "könyvelés"-re érj el jobb helyezést, akkor azt már optimalizálásnak hívják.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Linkn_c3_a9pszer_c5_b1s_c3_a9gN_c3_b6vel_c3_a9se#msg20061112080639-0500@webni.innen.hu
vasárnap, november 12, 2006
[Linknépszerűség növelése] Sziasztok!
Posted by
József Jároli
at
5:06 de.